مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-28سياسي

اموال و حقوق مسئولان نباید محرمانه باشد


سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت استان اصفهان گفت: معتقدم اموال و حتی حقوق تمام مسئولان باید برای مردم شفاف باشد، زیرا مردم صاحبان اصلی بیت المال و مسئولان هم حقوق بگیر بیت المال هستند.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت استان اصفهان گفت: معتقدم اموال و حتی حقوق تمام مسئولان باید برای مردم شفاف باشد، زیرا مردم صاحبان اصلی بیت المال و مسئولان هم حقوق بگیر بیت المال هستند.

مهدی شاکران در گفت وگو با ایسنا درباره موضوع محرمانه ماندن یا عیان شدن اموال مسئولان، اظهار کرد: مسئولیت در تراز نظام جمهوری اسلامی، الزامات خاص خودش را دارد.

یک مقام مسئول در هر سطحی، حاکم به بخشی از بیت المال است و اینکه شخصی از اول زندگی کاری اش تا آخر همواره مدیر دولتی بوده و اکنون ثروت آن چنانی اندوخته پذیرفتنی نیست.

وی افزود: مسئول جمهوری اسلامی باید هم تراز متوسط جامعه زندگی کند و مسئولیت را فرصتی برای خدمت نه اندوخت ثروت بداند که بسیاری از مسئولان این چنین هستند.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: معتقدم اموال و حتی حقوق تمام مسئولان باید برای مردم شفاف باشد، زیرا مردم صاحبان اصلی بیت المال و مسئولان هم حقوق بگیر بیت المال هستند.

باید مشخص باشد که یک فرد در دوران مسئولیتش چه مقدار و از چه راهی به ثروتش افزوده شده است و در دوران مسئولیت چقدر حقوق و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال و حقوق مسئولان نباید محرمانه باشد

اموال و حقوق مسئولان نباید محرمانه باشد