مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:452021-10-28حوادث

تصادف در محور سریش آباد 1 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان قروه از سانحه رانندگی دو دستگاه خودروی سواری در ورودی شهر سریش آباد خبر داد که یک نفر کشته و 7 نفر زخمی شدند.

- شاهرخ محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در به محل حادثه اعزام شد و 8 سرنشین آن در کمترین زمان ممکن به بیمارستان شهید بهشتی قروه اعزام شدند.

وی در مورد جزییات این حادثه تصریح کرد: در این حادثه رانندگی یک پیرمرد 70 ساله فوت کرد ،یک بانوی 65 ساله نیز به دلیل شدت جراحات به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شد.

همچنین حال عمومی 6 سرنشین این 2 خودروی سواری مناسب اعلام شده ولی به دلیل شدت جراحات و شکستگی در بیمارستان شهید بهشتی قروه بستری هستند.

پیگیری های میدانی خبرنگار خبرگزاری فارس در محله حادثه نشان می دهد محل حادثه تصادف رانندگی در حاشیه تالار عروسی پر تردد خودروهای عبوری قرار دارد و این مورد به دلیل شلوغی موجب حادثه خیز بودن این محور در بیشتر مواقع می شود.

گفتنی است بررسی اولیه نشان می دهد علت این حادثه سرعت غیرمجاز و عدم توجه رانندگان 2 خودروی 405به قوانین راهنمایی و رانندگی اعلام شده اما علت قطعی این سانحه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

انتهای پیام 2330/86


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور سریش آباد 1 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت

تصادف در محور سریش آباد 1 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت