مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 21:552021-10-27بين الملل

بشار اسد در بازدید از دانشکده نظامی:کشورهایی که مقاومت کنند، باقی و استوار می مانند


رییس جمهور سوریه در ملاقات با فارغ التحصیلان دانشکده نظامی این کشور در دمشق گفت که کشورهایی که از خود ایستادگی نشان می دهند باقی و استوار می مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور هزینه کرد؛ پس آمریکایی ها این همه پول را به کی دادند؟ آیا به ملت عراق دادند؟ آیا به ملت افغانستان این پول ها را دادند؟خیر آمریکا این دلارها را خرج شرکت های آمریکایی برای ارسال اسلحه و ارسال انواع و اقسام تجهیزات کرد.

وی افزود: پس نتیجه می گیریم که مطابق تفکرات امریکا جنگ به معنای دلار است و این دلار به نفع شرکت های آمریکا است و لذا پس از شکست آمریکا در افغانستان و عراق و صومالی در سال 1994 و پس از شکست در ویتنام  ما باید انتظار داشته باشیم که این کشور دست به ارتکاب جنگ های بیشتری زند و در قبال آن شکست های بیشتری نیز به نام خود ثبت کند جایی که چرخه به همان روال و مسیر خود خواهد چرخید .

 بشار اسد افزود: معنی این حرف ها چیست؟ این حرفها به این معنای است که  تنها چیزی در این دنیای برآشفته وجود دارد همان ایستادگی است یعنی کشورهایی که از خود ایستادگی نشان می دهند باقی و استوار می مانند، چه کشورهای کوچک باشد  چه بزرگ و بنا بر این ملت هایی که مقاومت و ایستادگی از خود نشان می دهند میهن خود را پیدا می کنند، پس بدون ایستادگی میهنی وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد در بازدید از دانشکده نظامی:کشورهایی که مقاومت کنند، باقی و استوار می مانند

بشار اسد در بازدید از دانشکده نظامی:کشورهایی که مقاومت کنند، باقی و استوار می مانند