مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:552021-10-27فرهنگي

آخر هفته به تماشای کدام نمایشگاه های هنری برویم؟


آرام تر شدن موج شیوع ویروس کرونا در کشور و تسریع روند واکسیناسیون عمومی منجر شده تا گالری ها و موزه ها فعالیت هنری خود را از سر بگیرند و نهایتا زمینه آشتی دوباره مردم با هنر را پس از دو سال شیوع ویروس کرونا فراهم کنند.

- گزارشی که در ادامه می خوانید، شرح ایسناست از برنامه فعالیت گالری ها و نمایشگاه های هنری در آخر هفته که امکان بازدید از آنان برای علاقه مندان وجود دارد.

بازنمایی اصالت در تکنیک بازنمایی اصالت در تکنیک نام نمایشگاه انفرادی جمیله پورنیا است که در گالری ایوان به نشانی الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن بست حمید، شماره 1 در حال برگزاری است.

در بیانیه این نمایشگاه چنین آمده است: مروری بر آثار جمیله پورنیا، به آنی ما را از گرفتاری در رمزگشاییِ هنر امروزی بیرون می کشد و حضور ما را از اکنون به گستره ای خیال انگیز، فارغ از زمان پرتاب می کند.

جایی پر از رنگ و بافت که حاصل زیست صادقانه و کاملا شخصیِ فردی است که زیبا می بیند و زیبا تصویر می کند و احوال و حضور شاعرانه اش با جادوی مداد رنگی هایش بر کاغذ نشسته و انعکاسش چشمان ما را می نوازد.

جمیله پورنیا سالهاست فارغ از پایبندی به سودمندی، مبتنی بر حقیقت و ذات زیبایی، نقاشی می کند تا یادمان بیاورد که ادراک ما از زیبایی نباید متاثر از شیوه زندگی نوین و وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته به تماشای کدام نمایشگاه های هنری برویم؟

آخر هفته به تماشای کدام نمایشگاه های هنری برویم؟