مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:402021-10-27فرهنگي

حسین دهلوی را به روایت حسین علیزاده بشناسید


حسین علیزاده در مراسم افتتاحیه سالن «دهلوی» که با یاد و خاطره حسین دهلوی نام گذاری شده است، گفت: حسین دهلوی برای من مانند واژه ای است که وقتی به زبان می آورم به من نیرو می دهد.

- حسین علیزاده در مراسم افتتاحیه سالن دهلوی که با یاد و خاطره حسین دهلوی نام گذاری شده است، گفت: حسین دهلوی برای من مانند واژه ای است که وقتی به زبان می آورم به من نیرو می دهد.

برای خیلی ها می تواند کلمات و اسامی متفاوتی وجود داشته باشد که وقتی می خواهند کاری را با حس و امید شروع کنند از آن نام ها یاد کنند.

برای من دهلوی نامی است که هر باز از آن نام می برم عشق، مسئولیت، تداوم و پشتکار در وجودم زنده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تالار دهلوی به یاد حسین دهلوی ـ آهنگساز، موسیقیدان و رهبر ارکستر ـ عصر چهارشنبه (پنجم آبان ماه) در بنیاد رودکی با حضور هنرمندانی چون نادر مشایخی (آهنگساز و رهبر ارکستر)، شهرام صارمی (نوازنده)، فردین خلعتبری (آهنگساز)، هادی منتظری (نوازنده و آهنگساز)، حسین علیزاده (موسیقیدان و آهنگساز)، حمیدرضا نوربخش (خواننده)، فریدون شهبازیان (آهنگساز)، میرعلیرضا میرعلی نقی (پژوهشگر موسیقی)، مهدی افضلی (مدیرعامل بنیاد رودکی)، محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، سوسن اصلانی (موسیقیدان و همسر حسین دهلوی)، هومن دهلوی (موسیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین دهلوی را به روایت حسین علیزاده بشناسید

حسین دهلوی را به روایت حسین علیزاده بشناسید