موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:102021-10-27بين الملل

مرحله دوم آزادسازی مأرب با موفقیت پایان یافت


سخنگوی نیرو های مسلح یمن چهارشنبه شب ضمن اعلام پایان مرحله دوم عملیات «بهار پیروزی» گفت که شهرستان های «الجوبه» و «جبل مراد» در استان مأرب به صورت کامل آزاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از المسیره، یحیی سریع گفت: نیرو های ما با موفقیت مرحله دوم عملیات بهار پیروزی را با آزادسازی شهرستان های الجوبه و جبل مراد انجام دادند.

وی با قدردانی از قبایل مأرب که در موفقیت این مرحله از عملیات نقش داشتند، گفت: در این عملیات خسارت سنگینی به نیرو های مزدور ائتلاف متجاوز وارد شد.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن افزود: ما از همه فریب خوردگان در مأرب می خواهیم تا فورا عملیات رزمی را متوقف کنند و از این فرصت داده شده که طولانی نیز نخواهد بود استفاده کنند.

سریع با بیان اینکه نیرو های یمنی تمام خاک کشور را از اشغال نیرو های خارجی آزاد خواهند کرد، گفت: به شهروندان مأربی این اطمینان را می دهیم که نیرو های ما امنیت و دارایی آن ها را تأمین می کنند.

پیش تر سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن از آزادسازی شهرستان های عسیلان، بیجان و عین در استان شبوه و شهرستان های حریب، العبدیه و قسمت هایی از شهرستان های جبل مراد و الجوبه در استان مأرب در جریان عملیات ربیع النصر (بهار پیروزی) خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم آزادسازی مأرب با موفقیت پایان یافت

مرحله دوم آزادسازی مأرب با موفقیت پایان یافت