مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-27سياسي

کمالوندی: آژانس انرژی اتمی انتشار اطلاعات محرمانه را متوقف کند


سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه انتشار اطلاعات محرمانه و در اختیار گذاشتن به غیر، در آژانس انرژی اتمی به یک رویه تبدیل شده که باید هر چه زودتر متوقف شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما درباره انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی و نشر برخی از اطلاعات هسته ای گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی هر از گاهی گزارشی ارائه می دهد که به نظر می رسد این گزارش ها با این جزییات نباید صادر شود.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ادامه داد: گزارش ها باید زمانی صادر شود که یک تحول عمده ای پیش آید و یا یک انحرافی رخ داده باشد، اینکه صرف فعالیت های فنی هسته ای یک کشور گزارش و منتشر شود، یک رویه نامیمونی است که متأسفانه آژانس بین المللی انرژی اتمی آن را از مدت ها قبل شروع کرده است.

کمالوندی گفت: ما به این موضوع بارها و بارها در شرایط و مقاطع زمانی مختلف اعتراض کرده ایم و آخرین بار در بهمن پارسال بود که در یک یادداشت توجیهی کامل به این موضوع پرداختیم که چرا آژانس فعالیت های ریز فنی ایران را منتشر می کند.

وی افزود: استدلال های ما مختلف و متکی به اسناد آژانس از جمله اساسنامه آژانس و موافقتنامه پادمان با آژانس و مصوبات کنفرانس عمومی است که در یادداشت توضیحی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوندی: آژانس انرژی اتمی انتشار اطلاعات محرمانه را متوقف کند

کمالوندی: آژانس انرژی اتمی انتشار اطلاعات محرمانه را متوقف کند