مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-27اقتصادي

افزایش سهم ما از کیک کوچک اقتصاد ایران، مساوی است با تورم هولناک


در وانفسای تورم کیست که با افزایش حقوق خود مخالف باشد و اصطلاحا کی از پول بدش می آید؟ دکتر سید سپهر قاضی نوری مدرس دانشگاه اما به رغم آن که خود از این افزایش بهره مند شده نگران تبعات تورمی است.

- عصر ایران- در وانفسای تورم کیست که با افزایش حقوق خود مخالف باشد و اصطلاحا کی از پول بدش می آید؟ دکتر سید سپهر قاضی نوری مدرس دانشگاه اما به رغم آن که خود از این افزایش بهره مند شده نگران تبعات تورمی است.

چنان که خود در این نوشته یادآور شده بلافاصله این موضوع مطرح خواهد شد که خوب، از هزینه های خودشان و بودجه های غیر ضرور و ریخت و پاش ها کم کنند.

با این حال نگرانی خود را ابراز کرده است.

عصر ایران با تأکید بر این که این نوشته الزاما موضع ما نیست انتشار آن را در ستایش از رویکرد اخلاقی دکتر قاضی نوری که مصالح عام را بر منافع خاص ترجیح داده این مقاله را منتشر می کند و امیدوار است جدای واکنش قابل انتظار ( از هزینه ها و اختلاس ها کم کنند) نظرات دیگری نیز دریافت شود که به غنای بحث یاری رساند: این اتفاق که اقشار متنوعی از جامعه، به خیابان بیایند و تقاضای مالی خاصی از دولت داشته باشند، مخصوص ایران نیست.

در اغلب کشورها حتی حق اعتصاب برای خواسته های صنفی به رسمیت شناخته شده و کارگران یک صنف حتی ضروری نظیر حمل و نقل عمومی، می توانند کار خود را تعطیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم ما از کیک کوچک اقتصاد ایران، مساوی است با تورم هولناک

افزایش سهم ما از کیک کوچک اقتصاد ایران، مساوی است با تورم هولناک