مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:002021-10-27ورزشي

نامه عجیب برای مربیان سابق شهرخودرو/ چالش امضای نامشخص با نام مدیرعامل!


درحالی که تصور می شد با شکسته شدن طلسم و از سر گرفتن دوباره تمرینات توسط بازیکنان شهرخودرو، آرامش به اردوی مشهدی ها بازگشته، اما دوباره نامه ای عجیب با امضای مدیرعامل این تیم برای دستیاران رضا مهاجری خبرساز شده است.

- نامه عجیب برای مربیان سابق شهرخودرو/ چالش امضای نامشخص با نام مدیرعامل! درحالی که تصور می شد با شکسته شدن طلسم و از سر گرفتن دوباره تمرینات توسط بازیکنان شهرخودرو، آرامش به اردوی مشهدی ها بازگشته، اما دوباره نامه ای عجیب با امضای مدیرعامل این تیم برای دستیاران رضا مهاجری خبرساز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرانجام پس از حواشی بسیار، امروز صبح پس از یک هفته اعتصاب، بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو مجاب شدند تا تمرینات شان را زیر نظر اکبر میثاقیان، سرمربی تازه وارد این باشگاه از سر گیرند.

محمدرضا مهاجری که در 2 روز اخیر پس از برکناری اش در تمرینات این تیم همزمان با میثاقیان حضور می یافت، امروز با بازیکنان سابقش جلسه ای برگزار کرد و آن ها را مجاب کرد که برای حفظ آبروی مشهد، تمرینات خود را آغاز کنند.

حالا اما اتفاق عجیب دیگری باعث شده تا حواشی به سمت شهرخودرویی ها بازگردد.

از سوی باشگاه شهرخودرو، نامه ای منتسب به مسعود معمایی، مدیرعامل شهرخودرو برای عماد مهاجری، سیروس سنگچولی و هادی عقیلی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه عجیب برای مربیان سابق شهرخودرو/ چالش امضای نامشخص با نام مدیرعامل!

نامه عجیب برای مربیان سابق شهرخودرو/ چالش امضای نامشخص با نام مدیرعامل!