مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-27سياسي

153 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل آزاد شدند


از ابتدای امسال تاکنون به همت خیرین و ستاد دیه استان اردبیل 153 زندانی جرایم غیر عمد از زندان های استان اردبیل آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر چهارشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در اردبیل اظهار کرد: همزمان با ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به همت خیرین و ستاد دیه استان زمینه آزادی 21 زندانی در مناطق مختلف استان اردبیل فراهم آمد.

وی تصریح کرد: عمده این زندانیان به خاطر مهریه، نفقه و تصادفات غیر عمد گرفتار حبس شده بودند که با تلاش و پیگیری های انجام شده زمینه آزادی آنها فراهم شد.

رییس دادگستری استان اردبیل گفت: برای آزادی 21 زندانی در روزهای اخیر 2 میلیارد تومان منابع تأمین شد که بخشی از آنها از طریق شاکیان مورد عفو و بخشش قرار گرفت و مابقی از طریق ستاد دیه و خیرین تأمین شده است.

کثیرلو افزود: البته در کنار تأمین این منابع، بانک های عامل نیز بخشی از منابع آزادی زندانیان را به صورت تسهیلات کم بهره پرداخت کردند که جا دارد از تلاش و پیگیری های آنها قدردانی کنیم.

وی عمده زندانیان جرایم غیر عمد را مربوط به نفقه و مهریه اعلام کرد و ادامه داد: خانواده ها باید مراقبت بیشتری را در این زمینه داشته باشند تا زمینه مناسبی را برای تعیین مهریه فراهم کرده و از گرفتاری بیشتر در این زمینه خودد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

153 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل آزاد شدند

153 زندانی جرایم غیر عمد در اردبیل آزاد شدند