مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-27اجتماعي

سرویس مدارس برای شرایط بازگشایی آماده است


مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی سرویس های مدارس برای بازگشایی حضوری مدارس، گفت: رانندگان سرویس های مدارس در صورتی می توانند فعالیت کنند که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

- ایسنا/فارس مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی سرویس های مدارس برای بازگشایی حضوری مدارس، گفت: رانندگان سرویس های مدارس در صورتی می توانند فعالیت کنند که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

نورعلی عباسپور عصر چهارشنبه 5 آبان در حاشیه آیین افتتاحیه اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی و آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در شیراز، گفت: هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در برخی شهرستان ها و مناطق 20 تا 30 درصد افزایش یافته است.

عباسپور گفت: برای ثبت نام سرویس های مدارس با شرکت های حمل و نقل هماهنگی شده و خانواده ها می توانند در مناطقی که بازگشایی مدارس آغاز شده است، برای ثبت نام اقدام کنند.

او درباره شرایط ثبت نام دانش آموزان برای سرویس های ایاب و ذهاب، گفت: در مناطقی که بازگشایی مدارس آغاز شده یا قرار است به زودی آغاز شود، خانواده ها می توانند برای ثبت نام دانش آموزان به منظور استفاده از سرویس های ایاب و ذهاب اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس مدارس برای شرایط بازگشایی آماده است

سرویس مدارس برای شرایط بازگشایی آماده است