مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-27ورزشي

جشنواره استارتاپ های برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد


جشنواره استارتاپ های برتر مرکز منش استان کرمانشاه امروز (5 آبان) با معرفی سه تیم برتر به کار خود پایان داد.

- جشنواره "استارتاپ های برتر" در کرمانشاه به کار خود پایان داد ایسنا/کرمانشاه جشنواره استارتاپ های برتر مرکز "منش" استان کرمانشاه امروز (5 آبان) با معرفی سه تیم برتر به کار خود پایان داد.

سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه در آیین پایانی این جشنواره با بیان اینکه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات امروز حرکت در مسیر اقتصاد دانش بنیان است، گفت: واقعیت این است که کشور باید به سمت اقتصادی که بنیان علمی دارد حرکت کند، اقتصادی که در آن با کمترین هزینه ها بیشترین بازدهی و سوددهی به دست می آید.

وی افزود: در اقتصاد دانش بنیان استارتاپ ها محوریت خواهند داشت، واحدهایی که هرکدام به عنوان کارآفرین فعالیت کرده و چندین نفر را صاحب شغل می کنند.

آزادی گفت: در همین مرکز منش (مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت) تاکنون 150 نفر از افراد علاقمند و صاحب ایده حضور پیدا کرده اند که خروجی آنها تاکنون ارائه 10 طرح استارتاپی بوده که 25 نفر در این طرح ها مشغول به کار هستند.

وی افزود: اگر دولت می خواست برای این 25 نفر شغل ایجاد کند، آنطور که خود مسئولان اعلام کرده اند باید به ازای هر نفر 800 میلیون تومان هزینه کند، به عبارتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره استارتاپ های برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد

جشنواره استارتاپ های برتر در کرمانشاه به کار خود پایان داد