مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:202021-10-27فرهنگي

سفیر هنر اندیمشک مهمان تگزاسی ها شد


فیلم کوتاه «دیجامه» به عنوان سفیر هنر اندیمشک راهی جشنواره آستین در تگزاس شد.

- ، اثر هنری دیجامه در جشنواره های فیلم کوتاه در ایران، ایتالیا، فرانسه، مراکش، رومانی، عراق، اوکراین، انگلستان، دانمارک، آمریکا، مکزیک، اسپانیا و استرالیا حضور پیدا کرده است.

این اثر هنری توانسته جایزه بهترین فیلم بین الملل از جشنواره فلوریو استرالیا، جایزه بخش بین المللی مد و لباس فجر، جایزه جشنواره ملی تولیدهای رسانه ای اصفهان و جایزه جشنواره بین المللی فیسم مراکش را به دست آورد.

این بار سفیر فرهنگی اندیمشک به نویسندگی امیرعلی میردریکوند، با نقش آفرینی مصطفی شهاوند و تصویربرداری ابوالقاسم قاسمی و تدوین لیلا براتی و صداگذاری و صدابرداری میلاد احسانی نسب و حسن مهدوی مهمان جشنواره آستین در تگزاس می شود.

فیلم کوتاه دیجامه برای حفظ محیط زیست و به ویژه حمایت از پرندگان ساخته شده و دارای زیر متنی اجتماعی بوده است؛ این فیلم در خصوص جوانی امروزی است که در یک اتاق قدیمی با وسایل شکاری که پدربزرگش استفاده کرده بود، روبه رو شده و به بررسی آنها می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سفیر هنر اندیمشک برای حضور در بیست و هشتمین دوره جشنواره آستین از 21 تا 28 اکتبر در اوستین تگزاس مهمان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر هنر اندیمشک مهمان تگزاسی ها شد

سفیر هنر اندیمشک مهمان تگزاسی ها شد