مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-27سياسي

نقش آفرینی فرهنگی سفیران کریمه در شهرها و کشورهای مختلف


رییس ستاد آیین های فاطمی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به حضور خادمان حرم در ایام معصومیه در شهرها و نقاط مختلف کشور گفت: برخی از سفیران کریمه در کشورهای مختلف از جمله استرالیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، هادی محمودنژاد در نشست خبری که امروز به منظور تشریح برنامه های ایام معصومیه در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: علاوه بر فضاسازی در شهر قم، برنامه کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) نیز ساعت هشت صبح روز شنبه هشتم آبان ماه همزمان با سالروز ورود بانوی کرامت به شهر قم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های ایام معصومیه از زمان سالروز ورود بانوی کرامت به قم شروع می شود و تا زمان سالروز رحلت شهادت گونه ایشان ادامه دارد.

رییس ستاد آیین های فاطمی آستان کریمه اهل بیت(س) افزود: با کمک خیرهای نیک اندیش ضریح مطهر، ایوان آیینه و صحن های حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از روز جمعه گل آرایی می شود که محوریت اصلی این برنامه ضریح است.

وی بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های مرتبط کاروان نمادین سالروز ورود و همچنین حرم مطهر حضرت معصومه(س) توسط بالگرد گلباران خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی فرهنگی سفیران کریمه در شهرها و کشورهای مختلف

نقش آفرینی فرهنگی سفیران کریمه در شهرها و کشورهای مختلف