مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-27اقتصادي

نجار: دولت تا رفع کامل مشکلات زلزله زدگان در کنار مردم است


دولت تا رفع کامل مشکلات مردم زلزله زده در کنارآنان خواهد بود تا نیازهای آنان بطور کامل برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت بحران، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده کوهرنگ گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته برای نوسازی هر واحد شهری 240 میلیون تومان، واحد روستایی 210 میلیون تومان و برای واحدهای تعمیری 95 میلیون تومان و همچنین جایگاه های دامی 30 میلیون تومان در قالب تسهیلات و کمک های بلاعوض به هیات دولت پیشنهاد اختصاص اعتبار داده شده است.

وی تصریح کرد: برای هزینه صدور پروانه ساختمانی شهری مبلغ 10 میلیون تومان و  برای هزینه صدور پروانه ساختمانی روستایی مبلغ 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین 150 میلیارد تومان برای بازسازی تاسیسات زیر بنایی به استان خوزستان و 80 میلیارد تومان برای بازسازی تاسیسات زیر بنایی به استان چهار محال و بختیاری پیشنهاد شده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: دولت تا رفع کامل مشکلات مردم  زلزله زده در کنار آنان خواهد بود تا نیازهای آنان بطور کامل برطرف شود.

نجار تاکید کرد: با توجه به محرومیت منطقه حداکثر های ممکن از لحاظ اعتبارات و کمک های بازسازی در پیشنهاد مصوبه دولت لحاظ خواهد شد و به همین جهت در پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجار: دولت تا رفع کامل مشکلات زلزله زدگان در کنار مردم است

نجار: دولت تا رفع کامل مشکلات زلزله زدگان در کنار مردم است