مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-27دانش

آغاز کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدحسین امید روز چهارشنبه در آیین نودانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه جامع واحد استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند، - رییس دانشگاه جامع علمی و کابردی گفت: شرایط مطلوبی در کشور برای واکسیناسیون وجود دارد و با این شرایط از 15 آبان ماه جاری کلاس های ما به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدحسین امید روز چهارشنبه در آیین نودانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه جامع واحد استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند، افزود: دانشگاه جامع بعد از یک خانه تکانی وضعیت مناسبی پیدا کرده و به عنوان مهارت محور شناخته شده است.

وی ادامه داد: امروز برنامه های این دانشگاه برای دانشگاه های نظری کپی برداری می شود زیرا این دانشگاه با مهارت افزایی می تواند مشکل بیکاری را در جامعه برطرف کند.

رییس دانشگاه جامع علمی کابردی با اشاره به اینکه بهترین های مراکز علمی و کاربردی در حوزه هوانوردی، هلال احمر و خودروسازی در استان کرمان وجود دارند افزود: بسیار مطلوب است که دانش آموختگان ما در درس و دوره ای که خوانده اند می توانند در حوزه عمل نیز به دانش خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان

آغاز کلاس های حضوری دانشگاه علمی و کابردی کرمان از 15 آبان