مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-27ورزشي

دستکاری مبلغ و مدت قرارداد بازیکنان پدیده


رضا مهاجری با گلایه ای از اصحاب رسانه و تاکید بر اینکه درست نیست وقتی با کسی در حال صحبت هستیم برخی افراد از پشت سر فیلم گرفته و آن را در رسانه های رسمی کشور منتشر می کنند، اظهار کرد: دیروز برای تعیین تکلیف خودم سر تمرین آمدم چراکه تیم دفتری ندارد و مسئولان باشگاه را جای دیگری نمی توان پیدا کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: هیچ نامه ای تاکنون به بنده داده نشده و جالب است که به استعفای ابتدای لیگ بنده استناد کرده اند که بعد از آن من قرارداد بستم و سر تمرین تیم آمدم اما دیروز می گفتند که مهاجری سه روز پیش استعفا داده است و به از کمی فشار سه روز را 10 اعلام کردند.

وی افزود: شرایطی بدتر از این هم در فوتبال دیده ام برای مثال چند سال پیش سیاه جامگان هم چنین وضعیتی داشت اما نمی توانم برای فوتبال شهرم بد بخواهم، حرف من این است که سریع تر وضعیتم را مشخص کنند.

مهاجری با بیان اینکه جرم من این است که با وجود تهمت های زیاد، وقتی هیچکس جرأت نداشت نام شهرخودرو و حمیدآوی را بیاورد جلوی آن ها سینه سپر کردم، تکمیل کرد: از زیر کار بنده همه شانه خالی می کنند اما از بچه ها خواهش کردم که به تمرین ادامه دهند چرا که دود اعتصاب در چشمان بازیکن و مربی می رود و همیشه با اعتصاب مخالف بوده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکاری مبلغ و مدت قرارداد بازیکنان پدیده

دستکاری مبلغ و مدت قرارداد بازیکنان پدیده