مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-27ورزشي

انتشار مقاله پیش بالینی واکسن کووایران برکت در یکی از مجلات معتبر دنیا


فناور و سازنده واکسن کووایران برکت گفت: مقاله پیش بالینی و دانش فنی واکسن کووایران برکت خوشبختانه در یکی از معتبرترین مجلات دنیا با ضریب تاثیر(Impact Factor) 7 با بالاترین شاخص یعنی Q1 پذیرفته و چاپ شد و از امروز در دسترس همگان قرار گرفت.

- فناور و سازنده واکسن کووایران برکت گفت: مقاله پیش بالینی و دانش فنی واکسن کووایران برکت خوشبختانه در یکی از معتبرترین مجلات دنیا با ضریب تاثیر(Impact Factor) 7 با بالاترین شاخص یعنی Q1 پذیرفته و چاپ شد و از امروز در دسترس همگان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبنابر اعلام وبدا، دکتر اصغر عبدلی با بیان این مطلب اظهار داشت: دغدغه تیم ما از ابتدا، عرضه واکسن ایرانی به صورت علمی بوده اما متاسفانه با برخی مشکلات و جانبداری هایی که همواره برای مقالات صنعتی و مقالاتی که مربوط به تولید ملی کشورها است، روبرو بودیم.

وی افزود: محققان کشورمان می دانند که انتشار مقاله تحقیقاتی با تولیدی کاملا متفاوت است.

در مقالات تولیدی چون صنعت و تکنولوژی کشور را به رخ می کشند، جانبداری هایی بر علیه آن وجود دارد که این شامل مقاله واکسن کووایران برکت نیز شده بود که فرآیند کار ما را با تاخیر روبرو کرد اما با تمام توان، این مقاله را ارائه کردیم و امروز این مقاله منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار مقاله پیش بالینی واکسن کووایران برکت در یکی از مجلات معتبر دنیا

انتشار مقاله پیش بالینی واکسن کووایران برکت در یکی از مجلات معتبر دنیا