مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-27اجتماعي

ماده 58 به یاری شهرداری های جدید ایلام می آید؟


تخصیص اعتبارات از محل ماده 58 به منظور ساماندهی پسماند شهرها ، اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی در شهرداری های جدید التاسیس باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/ایلام معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: تخصیص اعتبارات از محل ماده 58 به منظور ساماندهی پسماند شهرها ، اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و تجهیز ایستگاه های آتش نشانی در شهرداری های جدید التاسیس باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

احمد کرمی در نشست ویدئو کنفرانس معاونان امور عمرانی سراسر کشور که با حضور معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، اظهار کرد: در طرح اقدام ملی مسکن 28 هزار و 600 سهمیه برای استان در نظر گرفته شده که تاکنون 17 هزار و 53 نفر در این طرح ثبت نام کرده اند و از این تعداد 3831 نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با بیان اینکه با پیگیری های قبلی با وزیر کشور و معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعتباری افزون بر 640 میلیارد ریال از محل کمک های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای خرید قیر به شهرداری های استان اختصاص یافته است، خواستار کمک به شهرداری ها و دهیاری های استان شد گفت: تخصیص 100 درصدی اعتبارات ماده (23)جرائم رانندگی به استان برای تکمیل طرح ها باید اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماده 58 به یاری شهرداری های جدید ایلام می آید؟

ماده 58 به یاری شهرداری های جدید ایلام می آید؟