مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-27ورزشي

شهرآورد گیلان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال


گروه بندی فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم کشور در فصل 1400-1401 انجام شد و تیم های سپیدرود رشت و چوکا تالش در گروه اول این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، طبق قرعه کشی انجام شده، تیمهای فوتبال شهدا رزکان البرز، ملی حفاری اهواز، شهدا بابلسر، شهرداری بم، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد، علم و ادب تبریز، نیروزمینی تهران.

شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سپیدرود رشت، شهید اورکی اسلامشهر به همراه نماینده قزوین در گروه اول رقابت های دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردارند که در نهایت، تیمهای برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم به رقابت های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

  تیم فوتبال چوکا تالش فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت که به دلیل قرار گرفتن در رتبه شانزدهم جدول رده بندی، به مسابقات لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

  همچنین سپیدرودی ها در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام 26 بازی، 9 پیروزی، 10 تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب 37 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد گیلان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال

شهرآورد گیلان در هفته هشتم لیگ دسته دوم فوتبال