مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-27سياسي

کشتارگاه مرغ کیسم واگذار شد/بازداشت مالک اصلی شرکت کشتارگاه مرغ کیسم


دادستان انقلاب مرکز گیلان از واگذاری شرکت کشتارگاه مرغ کیسم به یک شرکت سرمایه گذاری خوش نام گیلانی خبر داد و گفت: از دو سال گذشته و با ورود دادگستری شرکت کشتارگاه مرغ کیسم با نظارت اداره امور ورشکستگی به یک شرکت خوشنام گیلانی به صورت اجاره ای و سه ساله تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، در پی گزارش این خبرگزاری با عنوان کشتارگاهی که هم مردم می کشد و هم آرامش مردم در چند روز گذشته و با ورود دستگاه قضایی جلسات مختلفی در خصوص وضعیت کشتارگاه مرغ کیسم برگزار و این واحد تولیدی به یک شرکت سرمایه گذار دیگر واگذار شد.

  در همین خصوص ظهر امروز رییس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان انقلاب مرکز گیلان از کشتارگاه مرغ کیسم بازدید و با اعضا هییت مدیره آن دیدار کردند.

دادستان انقلاب مرکز گیلان در این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت کشتارگاه مرغ کیسم یکی از واحدهای تولیدی فعال در کشور است، اظهار کرد: در سنوات گذشته این واحد بزرگ تولیدی با بیش از 40 سال سابقه به مشکلّبانکی خورده و صاحب اصلی آن اکنون در زندان به سر می برد.

  سید مهدی فلاح میری یکی از دلایل مشکلات ایجاد  شده در کشتارگاه مرغ کیسم را سودجویی برخی افراد دانست و گفت: این واحد تولیدی دارای ظرفیت و امکانات اجاره ای و سه ساله تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه مرغ کیسم واگذار شد/بازداشت مالک اصلی شرکت کشتارگاه مرغ کیسم

کشتارگاه مرغ کیسم واگذار شد/بازداشت مالک اصلی شرکت کشتارگاه مرغ کیسم