موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-27بين الملل

برای توقف حوادث مشابه حادثه دیالی باید به راهکار مشترک برسیم


رییس ائتلاف فتح عراق با حضور در محل حادثه تروریستی روستای الرشاد در منطقه المقدادیه در استان دیالی، گفت که برای متوقف کردن حوادثی از این دست باید به یک راهکار مشترک برسیم.

- رییس ائتلاف فتح با حضور در محل حادثه تروریستی روستای الرشاد در منطقه المقدادیه در استان دیالی، گفت که برای متوقف کردن حوادثی از این دست باید به یک راهکار مشترک برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شفق نیوز، هادی العامری رییس ائتلاف فتح با حضور در محل حادثه تروریستی روستای الرشاد در منطقه المقدادیه در استان دیالی، گفت که برای متوقف کردن حوادثی از این دست باید به یک راهکار مشترک برسیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی نکات مرتبط با ثبات استان دیالی را بررسی خواهد کرد تأکید کرد که ثبات این استان، در حقیقت، ثبات عراق است.

العامری افزود که هرگونه کاستی در بدنه نیروهای امنیتی یا هرگونه شکاف امنیتی در منطقه المقدادیه را برطرف می کنیم.

این درحالی است که قبلا مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق هم به حادثه دیالی واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: جنایت تروریست های تکفیری داعش در المقدادیه واقع در دیالی بدون مجازات باقی نمی ماند.

ما تروریست ها را هرکجا که باشند تحت تعقیب قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توقف حوادث مشابه حادثه دیالی باید به راهکار مشترک برسیم

برای توقف حوادث مشابه حادثه دیالی باید به راهکار مشترک برسیم