مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-27بين الملل

دیوان دادگستری اتحادیه اروپا، لهستان را روزانه یک میلیون یورو جریمه کرد


دیوان دادگستری اتحادیه اروپا، لهستان را به دلیل نادیده گرفتن درخواست این دیوان برای تعلیق یک بخش از دیوان عالی این کشور به پرداخت روزانه یک میلیون یورو جریمه محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوان دادگستری قانون و عدالت در سال 2015 همواره دچار تنش بوده و طی ماههای اخیر به اوج خود رسیده است.

دولت لهستان تهدید به خروج از اتحادیه اروپا کرده است اما نظرسنجیها در این کشور نشان میدهد که اکثر لهستانیها خواستالر باقی ماندن کشورشان در اتحادیه اروپا هستند.

ماتئوش موراویتسکی ، نخست وزیر لهستان هفته گذشته با اورسلا فون درلاین ، رییس کمیسیون اروپا دچار درگیری لفظی شد و اتحادیه اروپا را به باج خواهی از ورشو متهم کرد.

نخست وزیر لهستان همچنین در نامه ای به رهبران اروپایی در بحبوحه تشدید اختلافات دو طرف بر سر مساله حاکمیت قانون تاکید کرد، کشورش عضو وفادار اتحادیه اروپاست، اما با متمرکزسازی بیش از حد قدرت نیز مخالف است.

موراویتسکی در عین حال درباره آینده اتحادیه اروپا و تغییر شکل تدریجی این اتحادیه و تبدیل شدن به موجودیتی به دور از ائتلاف دولتهای آزاد، برابر و مستقل هشدار داد.

انتهای پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان دادگستری اتحادیه اروپا، لهستان را روزانه یک میلیون یورو جریمه کرد

دیوان دادگستری اتحادیه اروپا، لهستان را روزانه یک میلیون یورو جریمه کرد