مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-27سياسي

جنگ نرم دشمنان علیه ایران نشان از مسیر درست انقلاب است


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور با بیان اینکه راه برون رفت کشور از مشکلات، انقلابی بودن است،تاکید کرد: جنگ نرم دشمنان علیه ایران نشان از مسیر درست انقلاب اسلامی ایران است.

- ، سردار محمدتقی اوصانلو ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای پاسدار استان زنجان گفت: امروز دشمن شیوه های جدیدی از دشمن را از طریق نفوذی ها شروع کرده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس سلاح برداشته بودیم و دشمن را می شناختیم، اظهار کرد: امروز دشمن با وجهه دوست پای کار آمده و درصدد فتنه انگیزی بر علیه ملت ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء شمالغرب کشور با بیان اینکه ما تحت فرماندهی مردی بزرگ تمام آرزوهای دشمن را درهم پیچیدیم، گفت: باید در کنار مردم باشیم و انقلاب اسلامی را همچون نگینی که تنها راه نجات کشور در آن است حفظ و حراست کنیم.

اوصانلو تاکید کرد: پاسداران در 43 سال گذشته ثابت کردند در راه اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق حقه آن از هیچ چیز هراس ندارند و همیشه برای دفاع از کشور در صحنه هستند.

وی گفت: امروز خط اصیل رهبری همان خط امام است، رهبری در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سلاح به دست خود گرفته و مقابل دشمن ایستاده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرم دشمنان علیه ایران نشان از مسیر درست انقلاب است

جنگ نرم دشمنان علیه ایران نشان از مسیر درست انقلاب است