مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-27اقتصادي

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر ساری چه گذشت؟


جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر ساری عصر روز گذشته برگزار و مباحثی مانند بدهی 50 میلیارد تومانی شهرداری ساری به تامین اجتماعی، - ایسنا/مازندران جلسه کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر ساری عصر روز گذشته برگزار و مباحثی مانند بدهی 50 میلیارد تومانی شهرداری ساری به تامین اجتماعی، تبدیل شدن این شهر به شهر کارآفرین و مخالفت با راه اندازی مرکز بیس داده جهت اجرای طرح ساری شهر هوشمند از سوی شرکت ایرانسل، مطرح شد.

کیا علیزاده معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با بیان اینکه گردش مالی شهرداری ساری به صورت ماهیانه 50 میلیارد تومان در ماه است، خاطرنشان کرد: برای اجرا و اتمام پروژه پل تا پل درخواست 150 میلیارد تومان تسهیلات از بانک شهر ارائه شد که برای دریافت این تسهیلات نیاز به کمک اعضای شورا داریم.

کیا علیزاده افزود: شهرداری ساری 400 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی دارد که با تقسیط ماهانه 25 میلیارد تومان پرداخت می شود.

در ادامه این جلسه رحمان میرشجاعی عضو دیگر شورای شهر ساری، با اشاره به اینکه ساری در 4 سال آینده تبدیل به شهر کارآفرین می شود و به همین منظور دفتر شهر کارآفرین در بوستان خانواده راه اندازی شده است، گفت: برای دفتر شهر کارآفرین شهرداری ساری می بایست اساسنامه ای تنظیم و از ظرفیت و توانایی پرسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر ساری چه گذشت؟

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر ساری چه گذشت؟