مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-27اجتماعي

همدان بارانی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از ورود سامانه ضعیف بارشی به استان خبر داد و گفت: بارش های پراکنده باران غرب و جنوب استان را فرامی گیرد.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه آسمان استان  صاف تا قسمتی ابری است اظهار کرد: پدیده جوی قابل توجهی طی امروز و فردا در استان وجود ندارد اما از جمعه بعدازظهر سامانه ضعیف بارشی فعال می شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا یکشنبه بعدازظهر در استان فعال است افزود: بارش های پراکنده باران غرب و جنوب استان را فرا می گیرد به طوری که طبق مدل های ماهواره ای بین 5 الی 10 میلیمتر میانیگن بارش ها خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه بارش چندانی در مرکز استان نخواهیم داشت تصریح کرد: این روزها به دلیل ابرناکی حداقل دما افزایش می یابد در حالی که از  دوشنبه هفته آینده شاهد کاهش حداقل دما خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته گل تپه با صفر درجه سانتیگراد سردترین نقطه و اسدآباد با 21 درجه گرمترین نقطه استان گزارش شده است خاطرنشان کرد: تغییر دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین یک و 20 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/89033/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان بارانی می شود

همدان بارانی می شود