مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-27دانش

دانشجویان با کسب مهارت ، معرف دانشگاه علمی کاربردی در سطح جهان باشند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانشجویان با کسب مهارت و دانش اندوزی معرف هویت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح ملی و بین المللی باشند.

- ایسنا/مرکزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: دانشجویان با کسب مهارت و دانش اندوزی معرف هویت دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح ملی و بین المللی باشند.

سلیمان عباسی چهارشنبه پنجم آبان ماه در آیین استقبال از نودانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان مرکزی که به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد، اظهار کرد: مهارت و فناوری نیاز امروز کشور است و دانشگاههای علمی کاربردی در سراسر کشور با رویکرد مهارت محوری به دنبال رفع نیاز کشور برای تربیت دانشجویان مهارت محور هستند.

وی با اشاره به اینکه مهارت آموزی در آموزه های دینی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: علمی که موجب رشد فردی و اجتماعی انسان شود و نافع باشد موجب تعالی خواهد شد.

آموختن در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده و بر کسب مهارت در کنار علم آموزی بسیار تاکید شده است.

وی فراگیری مهارت در جوامع دانشگاهی را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای اینکه یک انسان هدفمند و موفق باشیم باید مهارت محور بوده و با ارتقای سواد رسانه ای مثبت اندیش باشیم و از تمامی فرصت ها با برنامه ریزی دقیق استفاده کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با کسب مهارت ، معرف دانشگاه علمی کاربردی در سطح جهان باشند

دانشجویان با کسب مهارت ، معرف دانشگاه علمی کاربردی در سطح جهان باشند