مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:552021-10-27اقتصادي

حادثه دیدگان کالپوشی تسهیلات بلاعوض می گیرند؟


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: در تلاش هستیم تا با سفر معاون بازسازی بنیاد مسکن به کالپوش، تسهیلات بلاعوض جدیدی را برای مردم این منطقه کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کالپوش، علیرضا فلاح پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در بخش کالپوش اظهار کرد: اظهار کرد: 6 هزار واحد مسکونی در بخش کالپوش وجود دارد که 50 درصد از این تعداد دارای سند شده است.

وی با بیان اینکه 100 درصد اعتبارات موردنیاز منطقه کالپوش تخصیص یافته است، اضافه کرد: برای تأمین مسکن محرومان، هیچ گونه محدودیتی نداریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان ادامه داد: پنج میلیارد و 830 میلیون تومان تسهیلات برای حادثه دیدگان کالپوش در هیأت دولت مصوب شده بود.

فلاح بیان کرد: در تلاش هستیم تا با سفر معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور به کالپوش، تسهیلات بلاعوض جدیدی را برای مردم این منطقه کسب کنیم.

اختصاص 150 هزار مترمکعب آب برای مجتمع دامداری کالپوش سیدحسن میرعماد، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: کالپوش نگین کشاورزی استان سمنان است.

وی اضافه کرد: از دامداران استان سمنان، به دلیل به وجود آمدن مشکلات و زحمت در زمینه تأمین نهاده های دامی عذرخواهی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه دیدگان کالپوشی تسهیلات بلاعوض می گیرند؟

حادثه دیدگان کالپوشی تسهیلات بلاعوض می گیرند؟