مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-27فرهنگي

قصه «کپسول» داوران را تحت تاثیر قرار داد


ابوالفضل جلیلی بیان کرد داوران بخش بین الملل «کپسول» را فیلمی می دانستند که احساسات مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد و با نوجوان داستان همذات پنداری می کردند.

- به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، ابوالفضل جلیلی داور بخش مسابقه سینمای بین الملل سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دنبال اهدای جایزه بزرگ این بخش به فیلم کپسول به کارگردانی امیر پذیرفته درباره این اثر گفت: در آیین اختتامیه جشنواره هم به این نکته اشاره کردم که علیرغم این که من مایل بودم فیلمی غیر ایرانی جایزه بزرگ بین الملل را دریافت کند تا از این طریق میزبان خوبی باشیم و نوعی تبلیغ فرهنگی شاید نیز برای کشورمان به واسطه ایجاد امکان معرفی به اسکار برای یک فیلم غیرایرانی صورت بگیرد، اما سایر داوران فیلم کپسول را دوست داشتند و نظرشان متفق القول بر انتخاب این اثر بود.

به ویژه داور ایتالیایی که می گفت سینماگران ایرانی باید بیشتر دیده شوند و از من هم تشکر می کرد بابت این که هیچ تاکیدی بر انتخاب یک فیلم ایرانی برای این جایزه ندارم.

وی افزود: رقیب جدی فیلم کپسول در این بخش هم فیلم های راه رفتن با پادشاهان و تایتان از بلژیک بود که به نظرم فیلم های خیلی خوبی هم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه «کپسول» داوران را تحت تاثیر قرار داد

قصه «کپسول» داوران را تحت تاثیر قرار داد