مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27سياسي

دیوان عدالت: درباره برگ سبز خودرو منتظر تعیین تکلیف مجلس هستیم


سازمان ثبت اسناد یک بخشنامه ای را در جهت پیشگیری از برخی موضوعات صادر کرده بود که از آن بخشنامه شکایت شد و در هیئت عمومی مطرح شد و هیئت عمومی بعضی از بندهای آن بخشنامه را ابطال کرد.

- سازمان ثبت اسناد یک بخشنامه ای را در جهت پیشگیری از برخی موضوعات صادر کرده بود که از آن بخشنامه شکایت شد و در هیئت عمومی مطرح شد و هیئت عمومی بعضی از بندهای آن بخشنامه را ابطال کرد.

رییس دیوان عدالت اداری گفت که دیوان درصدد این نبوده است که بگوید برگ سبز می تواند جایگزین اسناد دیگر بشود و این که میشود یا نه بحثی دیگر است.

دادستان کل کشور استفساریه ای از مجلس انجام دادند و منتظریم مجلس تعیین تکلیف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حکمتعلی مظفری در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه ثبت دادخواست های تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در ارتباط با این سامانه گفت: امروز به توفیق الهی بهره برداری فاز دوم دفاتر خدمات الکترونیکی در حوزه صلاحیت دیوان رونمایی شد.

در فاز اول امکان طرح دادخواست ها و شکایات مردم علیه دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در شعب بدوی در سراسر کشور فراهم شده بود.

وی با بیان این که در فاز دوم، در حوزه ثبت دادخواست تجدیدنظر خواهی با همکاری مرکز آمار و فناوری اطلاعات زمینه فراهم شد، گفت: در دفاتر خدمات الکترونیکی سطح کشور همه مردم می توانند دادخواست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عدالت: درباره برگ سبز خودرو منتظر تعیین تکلیف مجلس هستیم

دیوان عدالت: درباره برگ سبز خودرو منتظر تعیین تکلیف مجلس هستیم