مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-27اقتصادي

امضای 4 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی


درستاد توسعه خاوران 4 تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینه معدن، انرژی خورشیدی و توسعه روستایی با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 522 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، ستاد توسعه خاوران با هدف به کارگیری همه ظرفیت های بخش دولتی و خصوصی در فضایی هم افزا برای دستیابی به توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن خراسان جنوبی، 17 دی 99 به طور رسمی راه اندازی و از سند توسعه خاوران هم رونمایی شد.

5 کمیته تخصصی شامل شناسایی و جذب نخبگان، فعالان و افراد مؤثر در حوزه سرمایه گذاری ، شناسایی فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در استان ، شناسایی و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و پایش و ارزیابی عملکرد ذیل ستاد توسعه خاوران فعالیت می کنند و دبیرخانه این ستاد در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی مستقر است.

امروز بیست و یکمین نشست ستاد توسعه خاوران به ریاست استاندار خراسان جنوبی و سرمایه گذاران بخشی خصوصی برگزار و 4 تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینه معدن، انرژی خورشیدی و توسعه روستایی با پیش بینی حجم سرمایه گذاری 522 میلیارد تومان در خراسان جنوبی به امضا رسید.

3 تفاهم نامه مربوط به شهرستان سرایان و یک تفاهم نامه درخصوص روستاهای استان با سرمایه گذاران بومی و بخش خصوصی مبادله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 4 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

امضای 4 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی