مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-27اقتصادي

فعلا آمار کرونا در اکثر مناطق کشور رو به کاهش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی در حاشیه جلسه کمیته علمی کووید 19 اظهار داشت: در حاضر حاضر، آمار کرونا و میزان مرگ و میر رو به کاهش است هرچند این موضوع، - عضو کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: وضعیت آمار کشوری کرونا گویا است و خوشبختانه فعلا آمار در اکثر مناطق رو به کاهش است البته تعداد شهر های قرمز این هفته افزایش یافت که این موضوع می طلبد که روی موارد شهر های قرمز دقت بیشتری شده و علت و وضعیت آن ها بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام طبرسی در حاشیه جلسه کمیته علمی کووید 19 اظهار داشت: در حاضر حاضر، آمار کرونا و میزان مرگ و میر رو به کاهش است هرچند این موضوع، دلیل برداشتن محدودیت ها نمی شود، چون هنوز متاسفانه احتمال بروز موج ششم وجود دارد.

در جلسه کمیته علمی روز سه شنبه، درباره روش های تست و اینکه از چه کسانی تست گرفته شود، بحث شد.

همچنین درباره الزامات هوشمندسازی که یکی از آن ها، تست مناسب است نیز بحث ها و بررسی هایی انجام شد که بعد از نتیجه گیری اعلام می شود.

وی افزود: طبق اطلاعات وزارت بهداشت، آمار کرونا به طور کلی رو به کاهش است، اما در برخی شهر های خاص شاهدیم که مقداری در حال افزایش است که البته هنوز این موارد معنی دار نبوده، اما باید بیشتر به هشدار ها دقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا آمار کرونا در اکثر مناطق کشور رو به کاهش است

فعلا آمار کرونا در اکثر مناطق کشور رو به کاهش است