مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:202021-10-27ورزشي

ثبت نام غیرقانونی از نامزدهای انتخابات 10 فدراسیون ورزشی!


ثبت نام از نامزدهای انتخابات 10 فدراسیون ورزشی با توجه به اینکه قبل از تصویب اساسنامه جدید و دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدها در مجامع فدراسیون های ورزشی مربوطه انجام شده است، - ثبت نام غیرقانونی از نامزدهای انتخابات 10 فدراسیون ورزشی! ثبت نام از نامزدهای انتخابات 10 فدراسیون ورزشی با توجه به اینکه قبل از تصویب اساسنامه جدید و دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدها در مجامع فدراسیون های ورزشی مربوطه انجام شده است، غیرقانونی است و در صورت ورود دیوان عدالت اداری ابطال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 19 تیرماه بود که از سوی معاون اول سابق رییس جمهوری، اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی جهت اجرا به وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شد و پس از آن اواخر مرداد از سوی این وزارتخانه جهت اجرا به فدراسیون های ورزشی ابلاغ شد.

با این وجود برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی، نیازمند تصویب اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی در مجامع عمومی فدراسیون ها است و به انضمام آن باید دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای پست های مختلف فدراسیون های ورزشی در این مجامع به تصویب برسد تا پس از آن بتوان در ابتدای امر ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی را مدنظر قرار داد و در نهایت پس از تایید صلاحیت ها، انتخابات را برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام غیرقانونی از نامزدهای انتخابات 10 فدراسیون ورزشی!

ثبت نام غیرقانونی از نامزدهای انتخابات 10 فدراسیون ورزشی!