مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-27حوادث

کشف 4 میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 4 میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 4 هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به قاچاق مواد خوراکی و لوازم بهداشتی در خیابان آزادی می کند مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه کرده و با بیش از 4 هزار کیلوگرم اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی و بهداشتی که در محل موجود بود مواجه شدند.

وی بیان داشت: در انباری 30 متری مقادیری متنابهی اسانس و مواد اولیه افزودنی صنایع مواد غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و برچسب و لیبل تقلبی فاقد اسناد مثبته گمرکی موجود بود که به تهران منتقل شده و شرکت اقدام به بسته بندی و فروش می کرد.

سرهنگ ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمین را به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق

کشف 4 میلیارد تومانی اسانس و مواد اولیه افزودنی قاچاق