مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-27بين الملل

انصارالله کنترل کامل منطقه «جبل مراد» در مأرب را به دست گرفت


منابع یمنی از کنترل انصار الله بر منطقه  راهبردی جبل مراد و آغاز عقب نشینی ائتلاف متجاوز سعودی و نیروهای وابسته به رییس جمهور فراری یمن از این منطقه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع میدانی یمن اعلام کردند که نیروهای وابسته به عبد ربه منصور هادی و ائتلاف متجاوز تحت سرکردگی عربستان در یمن عقب نشینی خود را از منطقه جبل مراد واقع در جنوب مأرب آغاز کردند.

پس از تسلط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن بر مرکز الجوبه در مأرب، منطقه جبل مراد محاصره شد و ارتش و کمیته های مردمی پس از مذاکره و توافق با قبائل این منطقه، کنترل آن را به دست گرفتند.

طی ماه های اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن دور جدیدی از عملیات آزادسازی استان و شهر مأرب را به عنوان قلب دولت مستعفی آغاز کرده اند.

استان مأرب به علت دارا بودن منابع غنی نفت و گاز، از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است و به گفته کارشناسان در صورت آزادسازی کامل این استان، باید پایان کار دولت مستعفی به ریاست عبد ربه منصور هادی و حامی آن ائتلاف سعودی در یمن را اعلام کرد.

محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن نیز امروز در سخنانی اعلام کرد که دشمنان یمن رسماً شکست خوردند و دیگر انتخابی به جز اقرار به شکست ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله کنترل کامل منطقه «جبل مراد» در مأرب را به دست گرفت

انصارالله کنترل کامل منطقه «جبل مراد» در مأرب را به دست گرفت