مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-27فرهنگي

سپیده دمان پاییز


طاهره راهی؛ پاییز آمد/ در میان درختان/ لانه کرده کبوتر/از تراوش باران می گریزدهمین چند کلمه از سروده سعید سلطان پور بود که با دیدن جلد کتاب به ذهنم آمد.

- اولین بار کتاب را در دستان دوستی دیدم و مشتاق خواندنش شدم.

طرح جلد کتاب همراه با عنوان خاصش جذبم کرد و نام نویسنده هم، من را مطمئن کرد که برخلاف بعضی از کتاب های خاطره که ممکن است حوصله بَر باشند، این بار هم با کتابی خوش خوان از گلستان جعفریان روبه رو هستم.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- طاهره راهی؛ پاییز آمد/ در میان درختان/ لانه کرده کبوتر/از تراوش باران می گریزدهمین چند کلمه از سروده سعید سلطان پور بود که با دیدن جلد کتاب به ذهنم آمد.

ترانه ای که پاییز را برای بسیاری از ما تداعی می کند، حتی اگر مانند من در شهری جنوبی ساکن هستید و پاییز تنها با باران و سرمای آرامی عبور می کند، خش خش برگ ها را زیر قدم هایمان می شنویم و آرام آرام عاشقانه ها را زیر لب زمزمه می کنیم، چرا که پاییز فصل عاشق ها و عاشقانه هاست.

شاید به همین دلیل باشد که گلستان جعفریان عنوان کتاب تازه اش را پاییز آمد گذاشته است؛ خاطرات همسر شهید احمد یوسفی، عاشقانه ی دیگری از نویسنده کتاب روز های بی آیینه اولین بار کتاب را در دستان دوستی دیدم و مشتاق خواندنش شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپیده دمان پاییز

سپیده دمان پاییز