مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-27سياسي

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز برگزار می شود


رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان همزمان با سراسر کشور در کارخانه نوآوری شیراز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد صحت با بیان اینکه ثبت نام از روز گذشته در سایت event.

bsjmajazi.

ir آغاز شده است، گفت: 11 آبانماه جاری از ساعت 4 بعد ازظهر پذیرش انجام خواهد شد و 12 آبان از ساعت 8 صبح مراسم افتتاحیه برگزار می شود.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: روال این رویداد 48 ساعته و شیوه عملکرد آن ماراتون محور است و موضوعات در روز افتتاحیه به صورت یکباره به گروه ها اعلام خواهد شد.

صحت با بیان اینکه در این رویداد گروه ها در قالب 3 تا 5 نفره به رقابت می پردازند، گفت: رقابت کنندگان 13 و 14 آبان اجازه خروج از محل رویداد را ندارند و نهایتاً تا ساعت 10 سیزدهم آبانماه باید خروجی کار خود را به هیئت داوران تحویل دهند.

او ادامه داد: با تحویل کار به هیأت داوران، بلافاصله کار داوری آغاز خواهد شد و تا ساعت 9 صبح 14 آبان داوری ها به پایان می رسد و آیین اختتامیه این رویداد نیز پس از آن برگزار و تیم های برتر اول تا سوم هر رشته مشخص می شوند.

رییس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: به تیم اول جایزه 7 میلیون تومانی، تیم دوم جایزه 5 میلیون تومانی و تیم سوم جایزه 3 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز برگزار می شود

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در شیراز برگزار می شود