مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-27اقتصادي

فعالیت جایگاه های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مردم نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند، بر عادی سازی هر چه سریعتر فعالیت جایگاه های سوخت در سطح استان تاکید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مردم نگرانی برای تامین سوخت نداشته باشند، بر عادی سازی هر چه سریعتر فعالیت جایگاه های سوخت در سطح استان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بدنبال ایجاد اختلال در سیستم توزیع سوخت در جایگاه های استان، با دستور استاندار، ستاد مدیریت بحران استان عصر امروز سه شنبه در استانداری تشکیل شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اینگونه اتفاقات نشانه جنگ تمام عیار اقتصادی است، گفت: باید در همه حال و در همه حوزه ها هوشیار و آماده باش برای جنگ تمام عیار باشیم.

حسین مدرس خیابانی افزود: این اختلال در سطح کشور ایجاد شده و مربوط به استان نمیباشد اما مردم نیز هیچ نگرانی برای تامین سوخت مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی با تاکید بر عادی سازی فعالیت جایگاه های سوخت در استان، نظارت دقیق بر نحوه فروش سوخت را توسط فرمانداران خواستار شد.

رییس ستاد مدیریت بحران استان طی دستوری صریح به شرکت های پخش فراورده های نفتی استان، دستور داد تیم های تکنسین سیستم جایگاه های سوخت هرچه سریعتر روند عرضه سوخت در جایگاه های استان را تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت جایگاه های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد

فعالیت جایگاه های سوخت هرچه سریعتر به روال عادی برگردد