مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-27پزشكي

56 درصد از افراد دارای شرایط در فارس 2 دوز واکسن دریافت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 56 درصد از افراد بالای 12 سال در استان فارس هر 2 دوز واکسن کرونا را تزریق کردند اما هرگونه عادی انگاری و بی توجه ای به پروتکل ها ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور پیشتاز است و این موفقیت با تلاش تمام ارکان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، به دست آمده است.

او همچنین با بیان اینکه میزان مراجعه به مراکز 16 ساعته استان در چند روز گذشته روند افزایشی داشته است، گفت: این موضوع نشان دهنده کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در نتیجه افزایش موارد ابتلاء به بیماری کووید 19 در جامعه است.

رییس دانشگاه هرگونه عادی انگاری و بی توجهی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا ویروس را زمینه ساز گردش گسترده ویروس در سطح جامعه و اوج گیری دوباره بیماری عنوان کرد و افزود: مقابله با کرونا نیازمند همکاری و مشارکت تمام اقشار جامعه و نهادها و سازمان هاست و با همت و همکاری همگانی است که می توان به ثمربخش بودن تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت در راستای مقابله با این اپیدمی، کمک کرد.

دکتر لطفی در ادامه با بررسی آخرین آمارهای کرونا در نقاط مختلف استان، آگاه سازی و اطلاع رسانی بیشتر به مردم، به ویژه در مناطق با شرایط قرمز کرونا را لازم و ضروری دانست و از مسؤولان و مدیران ارشد شهرستان ها خواست در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد از افراد دارای شرایط در فارس 2 دوز واکسن دریافت کردند

56 درصد از افراد دارای شرایط در فارس 2 دوز واکسن دریافت کردند