مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-27ورزشي

برگزاری رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان


مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان از برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی فردوسی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهارشنبه 12 آبان با حضور گسترده فعالان این عرصه و رعایت پروتکل های بهداشتی در همدان آغاز می شود.

وی از برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان خبر داد و گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی به صورت گروهی و در قالب دو تا پنج نفر باشد گفت: در این رویداد ضمن حمایت از  تولیدات فاخر، مراحل تجاری سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می شود.

وی مهلت ثبت نام در این رویداد را تا پایان ساعت اداری نهم آبان ماه عنوان کرد و گفت: این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و 48 ساعته برگزار می شود.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به زمان برگزاری رویداد گفت: این رویداد از صبح روز 12 آبان آغاز می شود و تا 48 ساعت ادامه دارد تأکید کرد: شرکت کنندگان با حضور در محل برگزاری اقدام به تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان

برگزاری رویداد رقابتی تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی همدان