مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:252021-10-27سياسي

شهید رحیم آنجفی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید رحیم آنجفی یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و امروز نیاز است این شهید بزرگوار به نسل جوان معرفی شود.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید رحیم آنجفی یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و امروز نیاز است این شهید بزرگوار به نسل جوان معرفی شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی با اشاره با سالگرد شهادت سردار شهید رحیم آنجفی افزود: استان مرکزی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی سهم بسزایی در حوادث و حماسه های انقلاب داشته و عملکرد استان در دفاع از ارزش های اسلامی در مقاطع مختلف بسیار چشمگیر بوده که البته نیاز به تبیین دارد تا نسل جوان بداند مردم این استان تا چه اندازه برای به تثبیت رسیدن انقلاب اسلامی و ایجاد دستاوردهای عظیم در کشور نقش مهمی ایفا کرده اند.

وی اظهار کرد: یکی از مقاطعی که استان مرکزی نقش بسیار اثرگذاری داشته دفاع مقدس بوده و حضور اقشار مختلف مردم بسیار پر رنگ است که بسیاری از شهدا و فرماندهان شاخص دفاع مقدس تربیت شدگان این دیار مقدس هستند و این نشان دهنده پیشتازی استان حضرت امام(ره) در فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت است.

کریمی گفت: این ایام یادآور دلاوری ها و مجاهدت های شهید رحیم آنجفی به عنوان یکی از شهدای شاخص و فرماندهان برتر دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید رحیم آنجفی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است

شهید رحیم آنجفی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است