مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 09:102021-10-27اقتصادي

آموزش در صنایع بر حسب نیازها باشد


مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: آموزش ها باید در راستای تقاضای روز صنایع و با توجه به سیاست های شورای مهارت استان انجام شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: آموزش ها باید در راستای تقاضای روز صنایع و با توجه به سیاست های شورای مهارت استان انجام شود.

محمدرضا انصاری ظهر امروز (5 آبان ماه) در بازدید از شرکت مینوی خرم دره با تاکید بر توسعه و ایجاد مراکز آموزشی جوار و بین کارگاهی بر توسعه فرهنگ مهارت آموزی برای شاغلان واحدهای صنفی فعال در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش های مهارتی از مهم ترین مولفه های رونق تولید و افزایش بهره وری در جامعه است، اظهار کرد: آموزش های تئوری در کنار آموزش های مهارتی به کارکنان ماهر، موجب تغییر رفتار و اثربخشی بهتر آن ها می شود و اگر این مهارت ها به صورت نیازسنجی دقیق و درست احصا شده و به نیروی کار شاغل در صنعت آموزش داده شود، بهره وری عمومی در کشور روی خواهد داد.

انصاری با تاکید بر ضرورت اهتمام واحدهای تولیدی به این موضوع مهم، یادآور شد: توسعه و ایجاد مراکز کارآموزی و آموزشی جوار و بین کارگاهی پشتوانه مناسبی جهت ارتقای مهارت شاغلان برای صاحبان صنایع فراهم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در صنایع بر حسب نیازها باشد

آموزش در صنایع بر حسب نیازها باشد