مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-27سياسي

توسعه دانشگاه حکمت بنیان در ارتقای سطح معنوی جامعه مهم است


ریی سدانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: توسعه دانشگاه حکمت بنیان از محورهای بسیار مهم است که در ارتقای سلامت معنوی سطح جامعه بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یکی از پیامدهای این پاندمی را ضرورت ارتقای سطح سلامت معنوی برشمرد و افزود: از جمله مباحث مورد توجه طی دوره های برگزاری این همایش نیز توجه به موضوع ارتقای سلامت معنوی بوده که اکنون در جوامع دنیا یک ضرورت محسوب می شود.

دکتر لطفی هم اندیشی پیرامون تجربیات موجود در زمینه سلامت معنوی با حضور صاحب نظران این عرصه را از دستاوردهای این همایش بین المللی برشمرد و افزود: همچنین با توجه به بررسی های انجام شده در این حوزه و نیازسنجی شرایط کنونی جامعه، شرکت کنندگان به تبادل نظر پیرامون محورهایی نظیر مراقبت متعالی در منزل، علوم بین رشته ای و جایگاه روح و روان و نفس، تجارب سلامت معنوی و همه گیری کرونا می پردازند که اهمیت بسیاری در عرصه سلامت معنوی به همراه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پرداختن به موضوع دانشگاه حکمت بنیان را از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش برشمرد که در گذشته نیز مورد توجه قرار گرفته و ابراز امیدواری کرد برگزاری این همایش با استفاده از تجربیات و کمک به هم افزایی مباحث علمی در این حوزه، نویدبخش ارتقای سلامت معنوی در سطح جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دانشگاه حکمت بنیان در ارتقای سطح معنوی جامعه مهم است

توسعه دانشگاه حکمت بنیان در ارتقای سطح معنوی جامعه مهم است