مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:102021-10-27سياسي

امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها


موزه ملی علوم و فناوری ایران در طول هفته و به غیر از روزهای تعطیل، با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای علاقه مندان به علم و فناوری است.

- موزه ملی علوم و فناوری ایران در طول هفته و به غیر از روزهای تعطیل، با رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرای علاقه مندان به علم و فناوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنا بر تصویب شورای موزه مبنی بر بازگشایی این مجموعه، درهای این موزه به روی علاقه مندان و مخاطبان باز است و افراد می توانند به صورت انفرادی و گروهی (به صورت محدود) از گالری های موزه ملی علوم و فناوری بازدید کنند.

بر اساس این گزارش، با توجه به روند مداوم بیماری ناشی از کرونا و حفظ سلامت افراد، پذیرش مخاطب از سوی موزه به صورت تعداد محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می پذیرد و بازدیدکنندگان نیز موظف به رعایت این پروتکل ها هستند.

فعالیت موزه ملی علوم و فناوری ایران روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 صبح تا 15 بوده و در حال حاضر گالری های کهن بوم، ابزار نجوم کهن، ابزار جراحی کهن، مورس تا موبایل و نور (اپتیک) آماده بازدید علاقه مندان است.

به نقل از روابط عمومی موزه ملی علوم و فناوری، علاقه مندان به بازدید از این موزه می توانند به صورت حضوری به ساختمان موزه مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین از طریق سامانه رزرو بازدید به آدرس https://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها

امکان بازدید حضوری از موزه ملی علوم و فناوری با رعایت پروتکل ها