مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:402021-10-27سياسي

من هم می توانم کار کنم


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی نژاد با تاکید بر ضرورت عدم اصلاح و بازنگری قانون جامع حمایت از حقوق معلولین در خصوص بکارگیری و اشتغال، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات جامعه روشندل عدم اشتغال بوده که متاسفانه بخش زیادی از این مشکل به عدم فرهنگ سازی مناسب در جامعه باز می گردد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی نژاد با تاکید بر ضرورت عدم اصلاح و بازنگری قانون جامع حمایت از حقوق معلولین در خصوص بکارگیری و اشتغال، گفت: یکی از بزرگترین مشکلات جامعه روشندل عدم اشتغال بوده که متاسفانه بخش زیادی از این مشکل به عدم فرهنگ سازی مناسب در جامعه باز می گردد.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 530 نابینا و کم بینای شدید خراسان جنوبی هم اکنون تحت حمایت بهزیستی استان قرار دارند که از این تعداد 175 نفر از معلولان نابینا و کم بینای شدید نیازمند در سطح استان در مقاطع مختلف پیش دبستانی، ابتدایی و دبیرستان مشغول به تحصیل هستند و مشمول دریافت کمک هزینه تحصیلی بهزیستی می شوند.

وی با بیان اینکه از جمعیت 27 هزار و 922 نفری افراد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی استان، 3261 نفر دچار کم بینایی و نابینایی هستند و درصد شیوع نابینایی، کم بینایی در تمامی سنین بین توانخواهان تحت پوشش استان 12 درصد است، افزود: دانشجویان معلول تحت حمایت بهزیستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من هم می توانم کار کنم

من هم می توانم کار کنم