مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27اقتصادي

مطالبات شرکت های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: مطالبات شرکت های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: مطالبات شرکت های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است.

اخلاق محمدیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت های تولیدی و صنایع کوچک در خوزستان مطالباتی از شرکت های نفتی دارند که باید به آن ها پرداخت شود.

وی با بیان این که مطالبات شرکت های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است، افزود: ممکن است به تعداد بسیار کمی از واحدها این مطالبات پرداخت شده باشد اما حجم این مطالبات بالا است و واحدهای بسیاری همچنان در این زمینه مشکل دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: عدم پرداخت این مطالبات از سوی صنایع نفتی باعث شده تا واحدها با مشکلات متعددی در زمینه تامین نقدینگی، وضعیت توسعه، شرایط تولیدی و.

مواجه شوند.

محمدیان عنوان کرد: پیگیر حل مشکلات و پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی خوزستان از شرکت های نفتی در خوزستان هستیم تا واحدها بتوانند به فعالیت های تولیدی خود در این شرایط دشوار اقتصادی ادامه دهند.

وی افزود: علی رغم پیگیری های فراوان، پرداخت مطالبات واحدهای تولیدی از سوی شرکت های نفتی هنوز محقق نشده و این مساله باعث بروز مشکلات سنگینی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات شرکت های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است

مطالبات شرکت های تولیدی خوزستان از صنایع نفتی همچنان پابرجا است