مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-27دانش

155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر صادر شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ غلامعلی منتظر رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اموزش عالی، - رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طی 20 سال اخیر، 155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ غلامعلی منتظر رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت اموزش عالی، در هجدهمین نشست شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی گزارشی از وضعیت این حوزه، چالش ها و راهکار ها ارائه کرد و گفت: طی 20 سال اخیر، 155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد صادر شده است.

وی ضمن معرفی نظام نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت ادامه داد: سیاست گذاری و برنامه ریزی کلان در حوزه های آموزش عالی، پژوهش، فناوری و نوآوری های فناوری، پشتیبانی و حمایت از اجزای سیاست ها و برنامه ها و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها از سیاست های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وی با بیان اینکه نظارت و ارزیابی با هدف تضمین کیفیت وظیفه مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت عتف است، افزود: ارزیابی مقدمه اعتبارسنجی ، گونه بندی ، سطح بندی و رتبه بندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر صادر شده است

155 مجوز تاسیس موسسه آموزش عالی آزاد طی 20 سال اخیر صادر شده است