مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27فرهنگي

رسانه های کوردی،زمردتاریخ روزنامه نگاری


روسای خانه مطبوعات و رسانه های کردستان و انجمن صنفی کارفرمایی نشریات محلی برگزاری دومین جشنواره رسانه های کوردی مختص استان های مناطق کوردنشین را مشعلی برای ارتقای جایگاه رسانه های کوردی توصیف و تاکید کردندکه تورق تاریخ روزنامه نگاری کوردی، - زمردی درخشان برای رسانه نگاران در آینده است.

شیروان یاری، با اشاره به تجربه نخستین جشنواره رسانه های کوردی بر تفکیک دو بخش اصلی و ویژه جشنواره که مدنظر فرهنگ و ارشاد اسلامی است،تاکیدکرد.

وی برگزاری این جشنواره را در تولید آثار خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله به زبان کوردی موثر دانست و استدلال کرد که این جشنواره صرف رسانه های مختص زبان کوردی باشد و بخش فارسی به این جشنواره، الصاق نشود.

رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان کردستان،با تاکید برآسیب شناسی نقاط ضعف و قوت نخستین جشنواره رسانه های کوردی، انتخاب دبیر کارآمد و رسانه نگار را از مهم ترین زیرساخت های این جشنواره عنوان کرد و افزود: افزون بر داوری آثار شرکت کنندگان استان های مناطق کوردنشین از منظر داوران مجرب و تحصیل کرده آشنا به زبان کوردی، میزگردها و کارگاه های آموزشی در صورت فروکش شدن بیماری کرونا ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های کوردی،زمردتاریخ روزنامه نگاری

رسانه های کوردی،زمردتاریخ روزنامه نگاری