مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-27سياسي

سرپرست مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان منصوب شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در حکمی رضا اسدی فرد را به عنوان سرپرست حوزه مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در این حکم خطاب به اسدی فرد آورده است: نظر به توانمندی، تعهد، تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی در حوزه امور فناوری و شرکت های دانش بنیان، شما را به عنوان سرپرست مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان منصوب می کنم.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه اجرای مؤثر و هدفمند قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات، مورد انتظار بوده و بهره گیری از ظرفیت های این قانون در تسهیل فعالیت شرکت های دانش بنیان و خلاق مبتنی بر سیاست های کلان علمی و فناوری با رویکرد افزایش سهم و نقش این شرکت ها در اقتصاد کلان کشور مورد تاکید است.

از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم راستا با سیاست ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسالت دارم.

همچنین بدین وسیله از زحمات و تلاش های خالصانه دکتر محمدصادق خیاطیان یزدی در طول مدت تصدی این مسؤولیت صمیمانه قدردانی می کنم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان منصوب شد

سرپرست مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان منصوب شد