مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:052021-10-27سياسي

ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار می شود


مسوول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از برگزاری ششمین یادواره شهدای دانشجوی این دو شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مسوول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از برگزاری ششمین یادواره شهدای دانشجوی این دو شهرستان خبر داد.

علی محمد محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار می شود.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهادت در بین جامعه دانشگاهی افزود: یادواره شهدای دانشجو می تواند روایتگر اهداف معنوی و فرهنگی این رویداد به دانشگاهیان باشد زیرا شهدای دانشجو با خون خود قداست سنگر دانشگاه را به تصویر کشیدند.

محمدی با بیان این مطلب که یادواره شهدای دانشجو با برنامه های فرهنگی همراه است، تصریح کرد: علاوه بر ایجاد فضای معنوی که تداعی کننده دوران طلایی دفاع مقدس است این آیین می تواند قدمی در راستای پاسداست جایگاه شهدا باشد.

وی با بیان بخشی از برنامه تدوین شده در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو گفت: یادواره شهدای دانشجو امروز پنجم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت واقع در خیابان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار می شود

ششمین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار می شود